Heissan!
 

Tässä on nyt tulossa tällainen tauko, koska juuri nyt minulla ei ole minkäänlaista inspistä pelata tätä legacya eteenpäin. Ei, en ole lopettamassa, pidän vain tauon, jotta into palaisi. Tällä hetkellä olen nimittäin enemmänkin kiinnostunut kirjoittelemisesta ja avatarien teosta (nyyh). Muutenkin, lukio alkaa kohta, ja minä olen ihan hermona lukujärjestyksen suunnittelemisen takia, ja lukio vie kuitenkin paljon enemmän aikaa kuin yläaste.

Minä kyllä jatkan tätä legacya, en tosiaankaan ole siis lopettamassa! Juuri nyt vain ei ole intoa pelata tarinaa eteenpäin. Kyllä minä vielä simsiä pelailen, mutta silloinkin rakentelen taloja ja teen simejä. Jossain vaiheessa nimittäin Corleonet meinasivat tulla korvista sauhuten ulos, vaikka rakastinkin (ja rakastan yhä) tätä legacya, sen tekeminen on vain niin hauskaa (siis silloin, kun on intoa)!

Toivotaan, että into löytyy nopeasti! Niin, ja seurailen yhä teidän muiden legacyja ja tarinoita, älkää huoliko (ja saatan aloittaa tänne jonkin kuvagallerian tms). :D

~ Bea